Rate la banca

Ca o mare parte dintre romani, am si eu o amarata de rata. E o rata relativ mica, in jur de 65-70 de Euro pe luna si mai am de platit cam 1 an, asadar nu e vorba de bani. Sincer sa fiu nici nu mai tin minte pentru ce am luat creditul … dar stiu ca il am de platit. Ce ma apuca pe mine zilele astea ? E data de 18, … ma apropiu de 20 cand am scadenta si sa nu cumva sa uit sa trec pe la banca, nu ar fi probleme fiindca daca trece o zi oricum cei de la banca imi trimit mesaj, ca doar trebuie sa isi primeasca banii, dar ce ma cuprinde e scarba. Scarba de a intra in banca, de a sta la coada pentru a plati rata. Noroc ca o stiu pe una dintre tipele de la banca, exact cea care incaseaza si ziua platii e un pic mai senina. Se mai intampla sa ii las banii si actele si sa-i spun ca revin intr-o ora. Insa se mai intampla sa si stau la coada si tot ce imi trece prin cap este ca si luna urmatoare trebuie sa fac acelasi lucru. Asadar mi-am propus sa scap ceva mai repede de ea, macar sa scap de ea anul asta. Si inca un lucru care tot mi-l repet …. NU VREAU SA MAI AM DE A FACE CU BANCILE !!!

Am gasit si solutia.  Apelez la Zanul Camatar ( filmulet care la fel l-am vazut pe unul dintre bloguri )

  1. May 23rd, 2009
  2. May 28th, 2009

Leave a Reply

