Antena 1, penibil sau nu ?

Mi se pare mie sau cei de la Antena 1 sunt ai naibii de penibili ? Ma uitam aseara la Observator-ul de la ora 23 si dau de o stire, un dambovitean a lasat o masina pe butuci, luand toate cele patru roti. Stirea e scurta (2 min 15 secunde ) de la 3:15 la5:30, ce mi se pare mie penibil, pe langa felul in care sunt relatate stirile care pare a fi facut intr-o mare batjocura,  este faptul ca s-a cam copiat un clip de pe Youtube. Este cam ciudat cum si melodia din fundal, apratinand celor de la BUG Mafia, si majoritatea secventelor din stire cam apratin aceluiasi clip, interesanta “coincidenta”. Trebuie sa recunosc, au depus ceva efort, s-a facut o decalare intre sunet si secvente.

Acesta nu este singurul exemplu de acest gen, am vazut ca s-a facut o moda din acest lucru. Sincer sa fiu mie imi este cam jena cand nu am timp sa scriu sau nu stiu sa scriu si postez cate un filmulet de pe Youtube, poate doar zicand: “Hai, sa mai fie un post.”, dar un post de televiziune care face acestu lucru mi se pare mai mult decat penibil…. parerea mea🙂

  1. June 19th, 2009

Leave a Reply

