Concurs – de la time24.ro si Visurat

Un ceas cadou … hmm cui as face eu cadou un ceas ? As da putin intr-o oarecare tenta de egoism si mi-as face mie cadou un ceas. De ce ? Fiindaca imi doresc foarte mult unul. Unul ca acesta. Imi place la nebunie marca Seiko. Am ramas gura casca, cand am vazut un ceas asemanator la mana unui coleg acum vreo 2 ani.

Ceasul de mana ofera un aer masculin si in acelasi timp o eleganta aparte. Modelul Seiko Mens SKX009K2, precum si celelate modele Seiko care sunt pe time24.ro ofera in plus pe langa acea eleganta si masculinitate, un aer activ, arata o persoana mereu in miscare, care stie exact ce vrea. Modeul Seiko Mens SKX009K2 m-a atras in mod aparte prin modelul deosebit al bratarii metalice si acea zona rosie care delimiteaza primele 20 de secunde. Aceste 2 caracterisitici imbina, cu mare precizie, elegenata si acea nevoie de miscare, acea rapiditate cu care se intampla toate in zilele noastre.

Cand vorbim despre acest ceas, pe langa tehnologia de varf a celor de la Seiko  recunoscuta in intreaga lumea, trebuie sa amintim si raportul calitate-pret, care este de asemenea foarte important. Brandul Seiko s-a afirmat prin aceste doua lucruri: calitate si pret. In cei 114 ani, de la crearea primului ceas de mana pana in prezent, cei de la Seiko nu au incetat sa incerce sa atinga perfectiunea, care din punctul meu de vedere au si facut-o. Pentru mine un Seiko este ceasul ideal, un mic accesoriu cu 114 ani de istorie, 114 ani de tehnologie, 114 ani de inovatie, 114 ani de eleganta si stil.

Chiar daca nu voi castiga ceasul pus in joc de catre Visurat si Time24 , poate cineva sa va gandi sa imi faca cadou un Seiko ( nu sunt chiar asa pretentios … accept orice model de Seiko🙂 ) . Si … accept cadouri si fara ocazii speciale, nu trebuie sa astepti pana de ziua mea sau alte sarbatori. Poate daca voi primi cadou un ceas, nu voi mai avea scuze de intarziere si nu voi intreba: “In ce zi suntem astazi ?”🙂.

Si, acum, stau si sper sa castig concursul visurat.ro , data limita pentru concurs 1 iunie.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

