Hot and Fluffy – by Gabriel Iglesias

Din nou revin cu postari de pe Youtube. Cred ca sunt Youtubeaholic, cand stau sa ma gandesc cate postari ale mele includ filmulete de pe Youtube.

Oricum, aceaste filmulete nu pot sa nu le postez. Gabriel Iglesias este unul dintre comediantii cu adevart talentati. Are un fel aparte prin care poate face fericiti si persoanele , sa zic asa, supraponderale , el numarandu-se printre ele.  Se stie ca in Statele Unite o mare parte din populatie sufera de obezitate. Gabriel Iglesias este genul de om care rade pericolului in fata, tinand cont ca obezitatea este un mare pericol, dar cred ca si ajuta in acelasi timp. Din ultimele studii, din cate stiu eu, rasul slabeste si acest om cu siguranta te face sa razi. Daca nu ma credeti, vizionati filmuletele.  ( daca cumva m-am inselat in ce priveste ultimele studii, atunci stiu de ce m-am ingrasat )

Trebuie se recunosc, daca nu am grija ajung si eu … mai fluffy. Deja sunt, dar doar putin. Insa nu cred ca voi ajunge la fel de hot cum e Gabriel Iglesias, asa ca mai bine ma pun sa dau jos.

Mai multe despre Gabriel Iglesias gasiti aici.

P.S.: Tipul care a postat filmuletele pe Youtube a uitat sa puna un “L” in numele lui Iglesias.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

