Gripa porcina … afacere pentru unii

Criza a lovit Romania. Se putea ca Romania sa scape ? Nu.

Se pare ca si gripa porcina a lovit Romania. Se putea sa scapam ? Nu.

Ce-ar fi sa imbinam cele doua si sa apara o idee de afacere ?🙂

Stiu ca suna cam urat si fara sensibilitate, dar se pare ca in ultima vreme banul conteaza. Asa ca m-am gandit sa imi deschid o mica fabrica pentru a crea acele mastii de protectie. Cum nu dispun de o suma prea mare de bani pentru a incepe si ,cum spuneam in alte post-uri ( 1 si 2 ),  nu vreau sa mai am de a face cu bancile pentru a cere un imprumut, m-am gandit sa incep de jos, jos de tot. Pivnita ar fi destul de jos. Ceva elastic gasesc eu de la ceva haine ramase mici, niste carpe tot mai gasesc prin casa si poate voi incerca sa fac rost chiar de niste carpe cu anumite brand-uri (  daca nu le bordez ), care bineinteles se vor vinde la preturi speciale (  ar avea succes fiindca lumea cauta sa fie diferita ). O masina de cusut veche de vreo 20-30 de ani am pe undeva prin pod sau camara, dar ar trebuie sa invat sa o folosesc ( e din aia de dai din picioare ca sa mearga, asa ca fac 2 lucruri odata folosesc masina de cusut si imi imaginez ca alerg pe banda ).  Poate dupa o vreme ajung sa fac si la comanda … hmm … ce departe visez.🙂

Ma gandeam ca daca trece gripa porcina, poate revine cea aviara ( as Boc said: “Yes, but u know … aviara gripa” ) si daca tot nu revine, avem destula poluare, poate masca de protectie ca va ajunge un articol vestimentar extrem de uzual peste ceva vreme. In legatura cu ultima parte nu m-as mira, ‘om trai si ‘om vedea.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

