Un meci de neuitat: Dinamo-Foresta

Am zis ieri, inainte de finala Champions League, ca nu mai sunt acel microbist infocat, acel fan al Stelei, acel telespectator/specator al meciurilor din liga nationala. Dupa toate astea mi-am adus aminte de ceva din vremurile trecute,  mi-am adus aminte de un meci care nu as avea cum sa-l uit ( insa am avut nevoie de cateva minute sa caut anul in care acesta s-a jucat ). Era sezonul 2000-2001. Steaua iesise campiona daca nu ma insel, mare bucurie pentru mine. Insa am avut parte de o bucurie mai mare. Fiind stelist “inrait”, aveam o ura de moarte pentru echipa Dinamo. Meciul care nu pot sa-l uit s-a jucat in toamna anului 2000, era un meci intre Dinamo si Foresta Falticeni. Dupa ce Dinamo avea la pauza 3-0 si in minutul 61, 4-0, baietii de la Foresta au reusit sa inscrie 5 goluri. Meciul s-a terminat Dinamo – Foresta: 4-5.

Ca stelist, mai mult ca anti-dinamovist, a fost cel mai frumos meci pe care l-am vazut. Din minutul 80 si ceva, stateam in genunchi si ma rugam ca cei de la Falticeni sa bata Dinamo. Au fost cateva zile in care luam la misto orice dinamovist intalneam. Au fost cateva zile in care singurul subiect de discutie a fost acest meci. Au fost zile in care am fost cel mai mare fan al Forestei.

Se mai vorbea ca meciul ar fi fost un blat. Un blat de la 4-0 la 4-5 e prea josnic ( deci nu prea cred ca ar fi fost blat ), dar in Romania totul este posibil.

Cateva secvente din meci am gasit intr-un filmulet de pe Youtube.

Acum toate au trecut, nu mai sunt suporter al Stelei, nu mai sunt anti-Dinamo, sunt doar un telespectator care cauta spectacol in fotbal, la fel cum a fost in finala Champions League de  aseara.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

