31 mai – Ziua internationala fara tutun

Astazi ar fi ziua in care toata lumea ar trebui sa lase tigarile deoparte ? Dar oare e asa ?

Nu cred ca multa lume stie ca azi este Ziua internationala fara tutun si chiar daca ar stii mare diferenta nu ar fi. Ba chiar dimpotriva, eu cred ca in 31 mai se fumeaza mai mult ca de obicei. De ce ? Fiindca nu este un lucru mai stresant si mai suparator pentru un fumator decat sa ii se spuna sa nu fumeze, sa ii fie interzis acest “drept” ( defapt viciu , dar fumatorul il considera drept ) si mai mult decat atat sa ii zica cineva ceva de genu: ” Stii, azi e ziua internationala fara tutun, ai putea sa lasi macar azi tigarile deoparte ? “. Un fumator cand aude asa ceva primul lucru care-l va face este sa isi aprinda o tigara.

Pentru mine azi , 31 mai, inseamna implinirea a 2 luni si jumatate de cand am lasat tigarile si nu regret nici macar o zi din aceste 2 luni. Este primul “31 mai” in care nu am pufait ca un horn, numai in ciuda ca ar fi ziua internationala fara tutun. Dupa 7 ani si ceva  in care am fumat de la un pachet pe zi la doua,  am zis ca ar fi cazul sa ma las si am si reusit. ( voi scrie alte posturi despre ce si cum , ce pot sa zic este ca nu a fost greu deloc ).

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

