My music …

Ascult multe genuri muzicale, asta difera de dispozitia in care sunt. Dar ce ma ajuta tot timpul este 2Pac si genul Trance ( neavand legatura una cu alta… poate doar pentru mine ). In rest house, techno, rap, hip-hop, chiar in unele cazuri ( destul de rar, dar se intampla ) rock ( gen Linkin Park, Prodigy, … ) sau muzica clasica ( la fel cazuri rare ). Ce incerc, pe cat posibil, este sa evit manele. Nu am nimic cu manele sau manelisti, dar pur si simplu nu imi plac ( gusturile nu se discuta ).

Mai este o sursa de muzica care ma unge pe suflet. Este un tip care creeaza un mix de aprox 90 de minute in fiecare luna ( undeva la inceputul lunii de obicei ). Din cand in cand, apar si alte mix-uri, dar acel mix lunar este punctul forte. Tipul despre care vorbesc este numit DjVynilBeat si trebuie sa recunosc ca este unul dintre colegii mei. Nu este vorba de reclama ( in primul rand, sunt la inceput si nu prea ar conta reclama mea si , in al doilea rand, nu as pomeni de el daca nu mi s-ar parea extraordinar ceea ce face ).

Trebuie auzite neaparat mix-urile din Mai 2009, Martie 2009, respectiv Best of 2008 . Mie mi se par cele mai reusite. O noua luna, un nou mix … poate cel din iunie se va adauga celor de mai sus.

Alt lucru ce nu am voie sa-l omit este faptul ca toate mix-urile prezente pe site se pot downloada.

Astept sa il vad mixand in cluburi.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

