Gripa porcina

Am dat o fuga sa platesc o mana de facturi si in drum spre casa ma opresc la o brutarie. E o brutarie destul de mare si cred ca le merge bine deoarece niciodata cand am intrat nu am ajuns sa fiu primul. In brutarie, in partea stanga ,cum intri, se serveste paine, covrigi, cornuri,… , iar in partea dreapta este un mic ABC. Eu m-am infipt la coada din stanga, sa cumpar o paine. In fata mea vreo 4 persoane. In partea dreapta doar o femeie care cerea ceva detalii vanzatoarei de la ABC. Dintr-o data, doamna din dreapta incepe sa tuseasca, o tuse seaca si zgomotoasa. Intr-o fractiune de secunda toti ochii erau indreaptati spre femeie, cei 4 din fata mea si cele 2 persoane care serveau. Parca se citea in privirile lor: ” Fah, pune mana la gura ca ne imbolnavesti pe toti ! “.

Se pare ca mediatizarea cazurilor de gripa porcina si acele mini-clipuri cu detalii despre cum sa eviti raspandirea unei gripe, care apar in pauzele publicitare pe toate posturile TV,  dau roade. Lumea stie ca e un pericol, se vede cum s-a format un instinct, o persoana tuseste sau stranuta in apropiere, toti ochii o urmaresc cu atentie si lumea incearca sa o evite. Pe buna dreptate, aceste gesturi sunt usor de inteles, sa previi este mai usor decat sa tratezi.

Pana la urma, chiar daca tusesti ca esti gripat sau te-ai inechat cu fumul de tigara si chiar daca stranuti ca esti racit sau esti alergic, incearca sa pui un servetel sau, pur si simplu, mana la gura.

Chiar daca pui ceva la gura in timp ce tusesti sau stranuti lumea tot te va vedea ca ar  fi posibil sa fii gripat, dar va fi o gripa mai putin  “porcina” , aratand ca ai cei 7 ani de acasa.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

