O saptamana de cosmar

Ziceam, la inceputul saptamanii, ca imi e groaza de ziua de Luni. Ziua cu pricina a trecut cum a trecut, dar au venit altele, altele la fel de frumoase.

Marti se zice ca sunt trei ceasuri rele ( nu prea am eu treaba cu supertitiile ), eu am avut vreo 20. ( cam 4 am dormit, macar cu astea nu am avut treaba ).

Miercuri… ce scuza are Miercuri ? Joi, aceeasi treaba.

Vineri a mai fost cum a fost, dar inca nu s-a terminat ( ce-i drept am fugit putin mai repede de la servici, ca sa rup rutina ).

Asadar, am avut o saptamana plina cu zile ca cea de Luni, zile in care in momentul in care a sunat ceasul dimineata, si stii ca trebuie sa te trezesti, parca ti s-ar lua pamantul de sub picioare, incepi sa mormai ceva blesteme si sa te gandesti ce bine ar fi fost sa mai dormi vreo doua ore. Dar, nu … trebuie sa te duci la servici.

Ajung la servici. Nu exista sa nu apara unul care sa intrebe: “Ce-i cu tine ? Nu ai dormit azi noapte? “. Problema e ca nu intreaba asa oricum, ci cu zambetul pe buze. Tot ce imi trece prin cap ar fi sa ii mut zambetul pe cealalta parte a capului.

Nu vreau sa dau detalii despre restul zilei la servici, cu un cuvant as descrie totul : HAOS.

Daca ar fi sa cred in astre, as fi zis ca Soarele e in conjunctie cu Mercur, care e retrograd in Marte, care la randul lui e certat cu Pluto, care o place pe Venus , … si toate la mine in zodie …. O saptamana in care absolut nimic nu mi-a iesit.

In fine … ma bucur ca a trecut si saptamana asta. Sigur va urma un weekend de leneveala.

Voi avea un weekend prelungit, dat fiind faptul ca si Luni sunt liber. Acum imi doresc ca si saptamana viitoare sa fie o saptamana plina cu zile ca cea de Luni ( care va urma ) , adica libera.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

