Welcome back, Firefox !

De ceva vreme am probleme cu Firefox-ul, orice imagine/video incecam sa introduc intr-un post facea ca browser-ul sa se inchida imediat. Zic: “Asta e. ” … da stiu, trebuie sa instalez Windows-ul si mie lene, sigur se intampla fiindca e ceva de la mine. Ce sa fac ? Atunci mi-am zis: “Las-o mah, ca merge asa “, defapt cam multa lume face la fel. Si in loc sa dau search-uri pe google cum sa rezolv problema, mai bine ma pun si imi caut alt browser. Cum nu suport IE, Chrome nu imi e pe plac, mi-am adus aminte de un browser cel foloseam acuma o gramada de timp, se numeste Opera. Mi-a placut foarte mult la inceput, dat fiind ca era ceva nou, nu stia el prea multe, dar era suficient pentru mine.

Instalez Opera, vad ca nu am probleme sa inserez imagine sau video in post-uri. Gata, am rezolvat problema. Defapt doar am maturat mizeria sub covor. Tot imi lipsea Firefox-ul cu care m-am obisnuit.

Din intamplare, am nimerit pe un blog care m-a ajutat sa rezolv problema in 2 timpi si 3 miscari. Este micul Google Gears, add-on pus la dispozitie de catre WordPress. Cam asta e tot ce trebuie sa faceti in cazul in care aveti probleme : Tools -> Add-ons -> Extensions ->  disable Google Gears.  ( Multumesc inca o data lui Ciupanezul, blogul linkuit mai sus ).

Asa ca, WELCOME BACK, FIREFOX !🙂

  1. Eram sigur ca nu sunt singurul care are astfel de probleme :))

      • bondarelu
      • June 15th, 2009

      Eu puteam sa jur ca e de la mine, apoi am intalnit inca un blog cu aceleasi probleme. Si, mnoah… stii cum e romanul … isi zice : ” Ha, bine ca nu-s singur !”. Am cautat, ce am cautat la un moment dat ma plictisisem. Apoi din intamplare am nimerit la tine pe blog… Mersi inca o data.🙂

    • vulpoi
    • June 16th, 2009

    sa inteleg ca tu ai o relatie putin mai…speciala cu Firefox-u? Totusi vreau sa te intreb de ce nu suporti IE?Ce ti-a facut?

      • bondarelu
      • June 16th, 2009

      Nu am nimic cu IE, insa cand ma obisnuiesc cu un anumit program e greu sa ma apuc sa folosesc altul. Dar sa zic asa, IE imi aduce aminte de ecranul albrastru al Windows-ului. Folosisem Opera inainte si am zis de ce nu… iar Firefox-ul ramane febletea mea🙂, asta bine inteles cand toate is bune si frumoase.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

