Vreau sa ajung la RADIO…

Imi aduc aminte acum cativa ani buni, aveam un amarat de casetofon care il foloseam mai mult sa ascult la radio cate o piesa si se intampla sa prind si cate o statie de a vreunui taximetrist care imi trecea prin fata casei. Sa nu zic ca ma chinuiam sa gasesc un post sau sa schimb un post invartind de butonul ala pana imi ieseau peri albi.

Noroc cu radiourile online.

De mai bine de un an, am gasit un program care imi facea viata mai usoara. Se numeste Screamer Radio. Pe langa faptul ca am gasit niste posturi de radio care nu cred ca le gaseam altcumva, Screamerul m-a ajutat sa fac cat mai placuta asculatarea posturilor si sa scap de cautari infinte. Cautarile se pot face dupa regiune, genul muzical sau  limba. Radio-urile care suna bine pot fi salvate la favorite, fiind mai usor de accesat cu urmatoare ocazie.  Imi aduc aminte, la inceput am stat vreo cateva ore sa imi tot caut posturile de radio preferate. Am ajuns de la cele romanesti,care nu pot sa zic ca imi erau necunoscute, pana la cele din Statele Unite sau tari pierdute din Asia sau Africa.

Anul trecut, pe la inceputul anului,  imi aduc aminte ca ascultam un radio din Chicago si pe locul 3 sau 4 era Crazy Loop cu ceva piesa. Mi s-a parut al naibii de ciudat ( dar imi parea bine ), imi ziceam nici in America daca as merge nu as scapa de muzica romaneasca.

Un singur radio romanesc mi-a ramas in lista de favorite si il ascult intodeauna cu placere. Un radio pentru iubitorii de Club, House, Techno, Electric. Se numeste Radio Energy FM Romania, mai multe aici.  Pot sa zic ca am ascultat acest radio mai mult decat oricare. Printre alte posturi de radio care inca isi au locul printre favorite sunt niste posturi cu muzica rap din Franta, Anglia si Statele Unite si alte cateva posturi de muzica trance, club sau techno, de pe peste tot.

    • vulpoi
    • June 21st, 2009

    Da kissu’ nu te atrage?

      • bondarelu
      • June 22nd, 2009

      Ma sui pe pereti cand aud aceasi muzica peste tot… macar cand dau drumu la radio nu ascult aceleasi piese, care daca le mai aud o singura data, simt ca pleznesc.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

