Impotriva fumatului

Ma gandeam sa incep de la 1 iulie sa scriu pasii pe care i-am urmat pentru a ma lasa de fumat. Pasi care, din cate vad, i-am trecut cu brio. Am sa scriu despre diferente inainte-dupa, motivele pentru care m-am lasat de fumat si mici trucuri care m-au ajutat.

Nu mai fumez de vreo 3 luni si jumatate ( multi zic ceva de genul: ” 3 luni e putin, sa vedem peste 1 an! “, dar sunt sigur ca si peste 1 an nu voi fuma ).

Trecerea de la fumator la nefumator se datoreaza, in proportie de 99%, unei carti ( mda, pare ciudat … si multa lume va zice ca au mai auzit bancuri din astea … la fel am zis si eu ). Cartea se numeste The Easy Way To Stop Smoking si este scrisa de Allen Carr. In limba romana apare sub denumirea de: “In sfarsit, nefumator”.

    • Creaţa
    • June 29th, 2009

    eu la a 3-a incercare am reusit, a fost brusc, nu m-am ajutat de nimic cât despre carte am citit-o pe juma in engleza acum vreo 3 ani dar nu multumita ei s-a intamplat…apropos a trecut 1 an de cand nu mai fumez;)

      • bondarelu
      • June 29th, 2009

      Eu am fost, dupa cum ziceau alti, cel mai inversunat fumator pe care il stiau. Eu la a 2-a citire a cartii m-am lasat. Prima data cand am citit-o am facut-o putin cam superficial. La mine cartea a avut un aport mai mare, dat fiind faptul ca in momentul in care am inceput sa o citesc nu eram inca hotarat ca ma voi lasa.
      La multi ani !🙂

  1. desi nu fumez, am auzit de acea carte, probabil aiurea de pe net. inseamna ca e o carte buna daca a facut un fumator sa renunte. felicitari pentru decizie si pentru putere, as vrea ca si mama mea sa se lase de fumat. cred ca stiu ce cadou ii iau.

    • E foarte buna. Medicul meu de familie stia inca de cand aveam 14-15 ani ca fumez. Si el e fumator si “ma tragea pe mine de urechi” de ce fumez asa mult ( adica de la 1 pachet la 2 pe zi ). Imi dadea sfaturi sa fumez jumatate de tigara. I-am dat cartea si dupa aprox 2-3 saptamani ma suna sa imi zica ca s-a lasat si el.

  2. Nu mai fumati sa va cad dintii.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

