Putin ajutor ? ( Telefoane mobile )

Vreau sa imi schimb telefonul mobil. Sunt detinator de Sony Ericsson W810 de mai bine de 3 ani. L-am avut din aprilie-mai 2006, am facut precomanda si am fost printre primi posesori de W810, cel putin din Oradea ( sau macar asa imi placea mie sa cred). Dupa cateva luni, imi dadeam pumni in coaie cand am vazut ca cei de la Orange aveau telefonul la oferta, la un pret de 99 de Euro, iar eu platisem fabuloasa suma de 1600 Ron ( asa e cand iti trebuie neaprat un lucru ). Singurul lucru cu care ma puteam lauda era meniul flash, care lipsea de la cele cumparate de la Orange fiindca erau branduite si orice update/modificare de soft ducea la pierderea garantiei. Am promis in momentul ala ca voi tine telefonul pana isi va da duhul in mainile mele. Incet, incet telefonul isi cam da duhul. Se stinge cand vrea, probleme de soft ( desi i-am facut update ) si nu prea se aude bine, si incep sa urlu ca disperatul: “Ce?” ,”Ce-ai zis ?”, “Vezi ca nu se aude bine!” , “Vorbeste mah la telefon, nu sta cu gura intr-o parte  !”, defapt telefonul meu e problema, dar e mai frumos sa pun vina pe altii. Trebuie sa recunosc ca per total am fost foarte multumit de telefon si cu timpul nu am regretat bani pe care i-am dat.

Telefoanele pe care am pus ochi sunt: Sony Ericsson C905, Nokia E66, Nokia E71. Intr-un final, m-am decis ca voi ramane la Sony Ericsson.

Partea in care am nevoie de ajutor este legata de o husa pentru Sony Ericsson C905 ( mda, multi are zice “big deal” isi ia omul telefon si pe el il intereseaza husa … ). Eu chiar am nevoie de o husa, deoarece as vrea ca ecranul sa ramana intr-o stare cat mai buna. Am un obicei foarte prost … ba mai bag cheile in buzunar peste telefon si ii mai dau o zgarietura pe ecran, ba mai car cate ceva pe la servici si ii mai pleznesc una. Din cate am vazut pe site la Sony Ericsson, 2 huse ar fi compatibile: ICE-25 si ICE-40, dar am vazut pe anumite forumuri discutii ca cele 2 nu prea s-ar potrivi din cauza camerei telefonului. Stie cineva mai multe ?

Cam ciudat … cum cauta omul husa, apoi isi ia telefonul. Dar vreau sa fiu pregatit🙂 . Apoi, stiti cum e, omul prima data isi ia jenti de aluminiu, apoi isi ia masina.

Orice alte sfaturi legate si de celelalte 2 telefoane sunt apreciate🙂

  1. Si eu sant in aceeasi situatie ca si tine. Eu trebui sa aleg intre: Nokia 5800, Nokia 6220, Nokia N86 si Nokia N96. Telefoane din clasa medie.

  2. Salut, eu mi-am luat un e71 pe care il recomand fara rezerve. Am renuntat la Motorola Q9h (windows mobile), pe care vreau acum sa-l vand cu 600 lei. (e un telefon bun, dar are cateva minusuri cu care nu m-am impacat). Daca e cineva interesat sa lase un mesaj🙂

    • Am vazut ca apare E72, care e un E71 mult imbunatatit. Acum am 2 variante, ambele imi vor pune rabdarea la incercare. 1. Sa astept sa apara E72 si sa imi iau E72. 2. Sa astept sa apara E72, si sa imi iau E71, a carui pret va scadea… banuiesc….Problema e ca nu prea am rabdare.

      • Vlad
      • October 2nd, 2009

      Il mai ai ?

      • Am ales varianta in care sa astept E72. Asa ca in momentul de fata am un E51 luat cu vreo 200 de lei de la un prieten, fiindca vechiul W810 si-a dat duhul.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

