M-am lasat de fumat (1)

O mica intarziere, am zis ca voi incepe pe 1 iulie …

Spuneam ca voi incepe sa scriu despre cum m-am lasat de tigari, motivele pentru care m-am lasat si cum sunt dupa ce m-am lasat.

Astazi voi incepe cu motivele.

Tot timpul am gasit o scuza care sa ma faca sa ma las de tigari, insa tot timpul in mintea mea aparea o alternativa care le impaca pe amandoua, o cale de mijloc, pot sa fac aia, dar pot sa si fumez intre timp.

Incet, incet, stand si meditand, uitandu-ma la tigara,  imi puneam o intrebare… de ce dracu’ inca fumez ? Nu gasesam raspunsul. Dar primul raspuns care imi venea in minte de obicei era: “de fraier”. Indiferent ce motiv gaseam, iar aprindeam alta cand venea momentul.

Asta e cand ma intrebam eu. Daca se intampla sa ma intrebe altcineva, era ca si cum ai deschide un subiect tabu. Daca ma intreba altcineva, raspundeam ceve de genu: ” Da` pe banii tai fumez? “, “E sanatatea ta ? “, ” Ce te fute pe tine grija ? “. Unora le raspundeam chiar foarte sincer … DE FRAIER, dar dupa acest raspuns venea o alta intrebare: “Pai… de ce nu te lasi ? “. Aici nu mai raspundeam… fiindca imi era rusine de raspunusul pe care l-as fi dat, “ca imi e frica”, ” ca nu o sa reusesc” …..

Motive:

Primul motiv pentru care m-am lasat este cu siguranta, santatea.

O intamplare nefiricata a avut loc de revelion, sau mai bine zis dupa revelion. In 31 decembrie am fost de servici pana seara tarziu si pot sa zic ca am avut o zi destul de incarcata. Dar trebuia sa fiu fresh pentru noaptea dintre ani. Undeva dupa miezul noptii, muream de somn. Trebuia sa fac ceva sa stau treaz. Am baut in jur de 7-8 energizante pana se facuse ora 5-6. Si-au facut efectul, un pic mai mult decat trebuia. Pe la 8-9 ajung acasa, dar nu reuseam sa dorm. Am adormit abia urmatoarea zi, in data de 2 ianuarie. Am dormit vreo 18 – 20 de ore. M-am trezit cu durere de cap, de parca as fi avut un topor infipt in frunte. Cinci zile la rand nu am scapat de durerea de cap. Am fost la doctor si am aflat ca am tensiune mare. Toate aceste 5 zile am avut tensiune 180 cu 120 si 115 batai ale inimii pe minut. Din urmatoarea zi, nu am mai baut cafea, cola, energizante, bla bla bla, insa cu tigarile era mai greu. Aceste 5 zile nu am putut sa le uit si in momentul in care mi-am zis ca ma las de tigari, m-am gandit cat de mult o luasem razna, si stiam ca trebuie sa renunt la tigari.

Primul motiv se infirpase, dar nu era suficient de puternic… pe parcus se adunau si altele….. ( to be continued)

    • vulpoi
    • July 11th, 2009

    Te lasi tu de fumat, dar ma apuc eu. Kent 8…desi nu prea am bani de tigari, asa ca fumez cam un pachet la o saptamana.

    Si momentan nu ma intereseaza sanatatea. Pe la 40 de ani cand o sa am plamanii afumti o sa ma gandesc si la asta…:D

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

