Andy Roddick vs. Roger Federer

Nu am nici o treaba cu tenisul ( cand aveam 5-6 ani, unchiul meu a incercat sa ma invete ceva, dar fara succes), nu stiu ce e ala rever, backhand, forhand sau alte denumiri… insa, astazi am avut rabdare sa ma uit la o partida de tenis, rareori se intampla sa ma vezi uitandu-ma la asa ceva. Defapt acuma nu e vorba de rabdare, ci pot sa zic ca am avut onoarea.

A fost finala de la Wimbledon dintre Andy Roddick si Roger Federer. Un spectacol nemaivazut. Mai rar vezi atata daruire, asa multa ambitie. Sa nu vorbesc despre forta si eleganta, lucruri care par a fi greu de impacat, insa la un asa meci am vazut ca se poate.

Cred ca e prima duminica care pot sa zic ca nu imi pare rau ca am pierdut-o in fata televizorului si, cu siguranta, cand voi mai avea ocazia, sa vad un meci de asemenea nivel, nu am sa ezit.

A fost un meci ce a durat mai mult de 4 ore si a meritat vizionat fiecare minut.  O partida in care sportivi au fost egali din toate punctele de vedere si, daca ar fi fost dupa mine, i-as fi numit pe amandoi castigatori. Totusi doar unul a castigat trofeul…

Scor final:

Andy Roddick: 7 6 6 6 14

Roger Federer: 5 7 7 3 16

P.S.: Chestii enervante: comentatorii. Unul dintre ei in special, care la fiecare minge interesanta facea ceva de genul: “OAH!!!”, “IUUU!!!!” si in nici un caz nu pareau a fi exclamatii de bucurie sau uimire, erau parca din cinematografe cand ruleaza vreun film de groaza.

    • vulpoi
    • July 11th, 2009

    A fost prea tare meciul. Un meci care dovedeste cu adevarat de ce e wimbledonul cel mai mare turneu din lume.

    La sfarsit mi-a parut rau ca a pierdut Roddick. Atata daruire cat am vazut la baiatul asta n-am mai vazut decat la Nadal.

    Monfils rulz.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

