M-am lasat de fumat (2)

… (continuare)

Am ramas tot la capitolul sanatate. Aici mai apare un motiv. Din cand in cand mai merg la cate un fotbal, in sala sau pe sintetic, dar simteam ca imi sar in aer plamanii dupa 10-15 min de fuga, singura scuza care o aveam erau tigarile. Din cand in cand, mai bagam o tuse de zici ca mutam terenul cativa metri mai incolo.

In legatura cu acele tuse, fiecare fumator se simte cu musca pe caciula, stie in gandul lui ca acea tuse este din cauza tigarilor. Insa orice fumator va zice cu mult mai multa usurinta ca este racit. De cate ori nu am zis-o ? … Imi zicea cineva … “Vezi ca ar trebui sa lasi tigarile. Nu vezi cum tusesti ? “, raspunsul de fiecare data era: ” Is racit, din cauza aia tusesc “. Stau sa ma gandesc ca multe “raceli” am avut …

Alta problema, care din fericire am evitat-o. In 7-8 ani cat am fumat, faceam ceva ce nu este deloc indicat. In fiecare zi saream peste micul dejun. Prima masa in fiecare zi o luam undeva pe la ora 2-3 dupa-masa. Primul lucru care imi trebuia in momentul in care m-am trezit era o tigara ( chiar daca nu eram mare bautor de cafea ). Pe timpul zilei aveam dureri de stomac, care de obicei le treceam cu vederea. Ajungeam acasa pe la 2-3 dupa-masa ( dupa scoala sau servici ) si luam masa, insa mancam ca un spart, ala mare greseala, era cea mai buna metoda de a ma ingrasa. De ingrasat m-am ingrasat, insa am ajuns sa ma bucur ca doar atat s-a intamplat. Ceea ce faceam eu putea sa ajunga cu usurinta la aparitia unui ulcer.

(to be continued … despre stress, plicitiseala, alte motive )

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

