Surprize, surprize in Carrefour…

Am avut parte de o frumoasa surpriza in Carrefour…

Nu, nu m-am intalnit cu zana sau cu sotul ei la cumparaturi, nici nu am castigat premii imposibile cu cuponul minune, …

Sa va povestesc … Ma gandesc ca trebuie sa plec in concediu si ma uit in dulap si ma gandesc ca (vorba celor de la Parazitii ) daca ma imbrac, zici ca ma mut …De obicei, cand e vorba sa imi cumpar ceva haine prefer sa dau o fuga prin Ungaria. Nu am avut cu cine sa merg in Ungaria ( persoana care sa ma ajute cu tradusul ) dau o fuga pe la noi prin magazine poate gasesc ceva haine, o pereche de pantaloni, vreun tricou, un trening, poate gasesc ceva … Oricum ce haine am prin dulap nu prea se potrivesc unei iesiri cu cortul, asa ca drumul in spre Carrefour era mai mult pentru ceva haine de excursie… nu vreu sa cheltui sume mari pe tot felul de haine, animalele din padurea langa care vom campa nu au preferinte…

Ma duc in Carrefour, caut eu cat caut si pana la urma gasesc ce imi trebuie…. Am luat o pereche de blugi, o pereche de pantaloni de trening, vreo 3 tricouri, sosete si alte nimicuri …. Ma uitam la perechea de blugi… eticheta era ceva de genul: Pret 120 RON ( taiat ) , mai jos pret 85 RON ( taiat ) si mai jos 65 RON ( nu mai era taiat ). Zic: veche metoda de atras clientii, dar hai ca-i iau. Iau si perechea de pantaloni de trening ( si acolo era cam la fel cu preturi, ma refer la faza cu taiatul lor ), tricourile si celelate … Ma indrept spre iesire. Imi calculam cam toate produsele de prin cos la vreo 150 lei. Aici marea surpiza… ceva ce mie nu mi s-a mai intamplat niciodata in oricare magazin as fi mers. Trece tipa de la casa marfa si zicea ea: “Blugi 45 lei, tricoul 15 lei, pantaloni de trening 15 lei,… “. Eu ma gandeam, tipa asta ori e incepatoare si greseste en-gros, ori li s-o defectat cititorul de coduri de bare. La sfarsit imi cere undeva la vreo 85-90 de lei, de obicei se intampla sa platesti mai mult decat trebuia insa de data asta s-a intamplat invers. Plec eu nedumerit… intr-o mana eram cu bonul, in cealalta cu punga incercand sa citesc pretul de pe etichete. Pe etichete era un pret de bon alt pret. Ma uit mai cu atentie si ce vad …. nu gresise nici fatuca de la casa, nici cititorul de coduri de bare,… erau tot felul de discounturi, la vreo 3 produse mi s-a scazut 20 de lei, la altele cate vreo 4-5 lei, la altele cate 2-3 lei… si asa am ajuns sa platesc mult mai putin.

E misto cand iti calculezi ceva si te trezesti ca platesti mai putin ….

In legatura cu marea teapa cu cuponul de era vorba ca trebuie sa-l pui la Banica pe ecran, mie mi s-o facut mila de tipa de la casa, toate cele 3 persoane care erau in fata mea, cand au primit cuponul au intrebat-o: “Asa-i ca merge pe orice suprafata de culoare rosie ?”, raspunsul tipei ” Da”, clientul: “Pai atunci stiu ca mi-ati dat unul necastigator, ca pe cel castigator l-ati pastrat dumneavoastra !”. Poate ii plang eu de mila, dar maine-poimaine , ma claxoneaza pe trecerea de pietoni de la volanul Loganului.🙂

  1. n`a prea fost eu pe la carrefour ca e in afara orasului si am si alte alimentare mai aproape dar ai cabine de proba unde sa incerci hainele acolo?
    norocul tau ca ai platit mai putin🙂

    • sunt cabine de proba, sunt cumva separate intr-o anumita parte a magazinului … si este si un nene de la paza acolo ….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

