FTW.ro – Turul Romaniei

Am intrat din intamplare pe FTW.ro si am vazut un articol care mi-a placut foarte mult.  Este vorba despre concluzii dupa un tur al Romaniei. Este Romania privita prin ochii a doi oameni, Madalina si Adrian Mihaltianu.  Articol interesant, multe poze superbe, concluzii cat se poate de reale si cel mai important, este un articol care chiar te face sa te ridici din fata calculatorului, sa iti iei “sacosa cu merinde”, sa te sui in masina si sa iti vizitezi tara. Mai greu cu drumurile, dar nu am de gand sa deschid subiectul.

Promovarea Romaniei s-ar face cu mai mult succes cu astfel de articole, nu plimbari ale Elenei Udrea sau spoturi publicitare platite din bani grei.

P.S.: Eu am esuat lamentabil, era foarte nerabdator sa dau un vot pozitiv articolului, chiar mi-am facut un cont pe ftw.ro pentru a putea face asta, dar am dat din greseala pe sageata ” aia mica si neagra, de respira greu ”  si am facut tocmai invers. ( Mouse-ul e de vina🙂 )

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

