Teorema salariului

Cum am fost, si sunt in continuare, foarte praf la matematica si cele ce urmeaza am mai aparut cu siguranta si prin alte locuri, acestea nu imi apartin, le-am primit pe mail in cursul zilei de ieri.

Teorema salariului

Postulatul nr.1 : Cunostintele inseamna Putere

Postulatul nr.2 : Timpul inseamna Bani

Orice contabil stie ca Puterea = Munca / Timp

Deoarece :Cunoasterea = Putere si Timpul = Bani, obtinem Cunoasterea = Munca / Bani

Obtinem deci, cu usurinta : Bani = Munca / Cunostinte

Prin urmare, cand Cunostintele tind spre zero, Banii tind catre infinit,oricare ar fi valoarea atribuita Muncii, aceasta putand fi foarte slaba.

Invers, cand Cunostindele tind spre infinit, Banii tind spre zero, chiar daca valoarea Muncii este ridicata.

De unde urmatoarea concluzie, evidenta : Cu cat cunoasteti mai putine, cu atat mai multi bani veti castiga.

    • vulpoi
    • February 6th, 2010

    Iti zic eu ca nu se confirma ce spui tu acolo…altfel as fi milionar:D

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

