Ca$$a Loco – O zi perfecta

Mi-am adus aminte de piesa asta.

Vorba celor de la Ca$$a Loco: “Prima piesa SF din Romania”. Cu singuranta e SF.

Ma regaseam in versurile piesei, cele zise de ei chiar ma faceau sa ma simt mai bine, “de-ar fi asa”, insa acuma am ajuns intr-o stare totala de impartialitate. Despre politica nu am ajuns sa vorbesc niciodata, fiindca pur si simplu deja tot ce aud si tot ce vad ca se intampla ma lasa rece, desi si eu voi suferi pe seama deciziilor lor ca majoritatea. ( sper sa nu ramana alti mai reci neavand ce sa manance sau cum sa se incalzeasca )

Iar trecand pe partea a doua, cea cu cocalari, OTV, Braileanca sau alte panarame nici atat nu ma intereseaza.

“Totu-i bine in tara mea / E o zi frumoasa ” …. mda.

P.S.: Clipul e superb.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

