La multi ani … mie !

Nu, nu e ziua mea. Dar am implinit fabuloasa varsta de 1 an de cand nu mai fumez. Am implinit si vreo 20 kg in plus ( astea erau bonus ).

Si defapt cred ca s-a intamplat ieri, impreuna cu Ziua Ungariei sau a ungurilor de pretutindeni, dar cred ca se preinterpreta, asa ca am mutat-o astazi.

    • Carollina
    • March 23rd, 2010

    ce esti de bravoo… (clap)
    de-ar putea si altii…😦

    • Imi cer scuze pentru raspunsul meu cu intarziere.

      Daca te uiti la alte articole la mine pe blog vei gasi si modul in care am facut-o.

      Ar fi o minicuna sa zic ca a fost usor, dar nici exagerat de greu nu a fost. Sincer mai bine ma lasasem inainte se ma apuc.

      Desi pare greu de crezut, cel mai mult mi-a fost de folos a fost cartea lui Allen Carr. Totul a fost o schimbare a modului de gandire.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

