Dying Diva – Murder Avenue ( about WoW )

ATENTIE !

Urmeaza un post, in mare parte, despre WoW ( World of Warcraft )

NERDING…

Nu am jucat WoW de ceva vreme, cred ca din noiembrie anul trecut, cand din motive de sanatate ( nimic grav, doar un picior in ghips ) am crescut un Warlock de la 1 la 80.

Pe langa warlockul creat de mine pe cont, care imi apartine doar teoretic,  mai sunt vreo 6 caractere de level 80, toate pe Skullcrusher. Dintre care unul dintre caracterele preferate este un mage. Acelasi caracter, mage, am avut pe primul cont pe care am jucat acum vreo 2-3 ani, cont care nu-l mai detin.

Din lipsa de timp, nu m-am reapucat de joc, insa este o piesa care de fiecare data cand o aud ma face sa ma gandesc instant la World of Warcraft, si mai exact la mage-ul care-l jucam acuma cativa ani, toate din cauza unui filmulet creat de un chinez, Gameking ( spun ca e chinez la prima impresia avuta vazand scrisul din filmulet, imi cer scuze daca am gresit ).

NERDING CONTINUES …. after few short videos.

Piesa:

Filmuletul de care imi aduc aminte: ( vazut prima data acum aproape un an )

Piesa incepe la 0:21.

si un alt filmulet creat de un mage de pe Skullcrusher :

Piesa incepe la 1:30.

Ciudat e ca ambele filme sunt PvP ( sau pentru necunoscatori, desi m-as mira sa fi rabdat vreunul sa citeasca pana la acest punct, Player versus Player ), eu fiind  intodeauna un antitalent cand era vorba de PvP. Asta nu din cauza ca mi-ar tremura mana pe mouse, sau ca nu am “skill”, sau ca nu pricep jocul, ci doar o lipsa imensa de rabdare. La locul de munca imi consum toata rabdarea, cand ajung acasa nu as mai avea mult sa dau si cu tastatura si mouse-ul prin camera de nervi, ca am avut lag ( cea mai folosita scuza cand e vorba de WoW) , sau am luat “disconnect” ( alta scuza buna🙂 ). ca am apasat tasta de Windows ( asta se intampla si-n alte jocuri – Windows Key sucks – gamerii stiu de ce ! ).

Tot ce-i posibil ca peste o vreme sa ma reapuc…. dar cred ca astept Cataclysm, un nou expansion.

P.S.: Piesa nu e genul meu de muzica, dar s-a intamplat sa imi placa… poate o fi fost WoW-ul de vina.

END OF NERDING…. fow now at least🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

