Clopoteul de la Realitatea

Am venit din concediu, iar in dimineata asta jonglam printre canalele TV.

E mijlocul lunii septembrie si suna clopotelul pentru elevi, ar fi cazul sa sune si pentru unii angajati ai canalului Realitatea.

Suna “clopoteul” si a incompetenta.

P.S.: Si ca a inceput scoala si ma apuca dracii cand ma gandesc ce frumos trafic vom avea in Oradea, tinand cont ca unele lucrari nu sunt finalizate.

  1. mai ai in grila realitatea… eu am scos-o de vreo 2 ani.
    deci esti din Oradea… am fost de mai multe ori, e foarte frumos orasul. Doar ca aveti cateva tramvaie de toata jena, parca ar fi din antichitate.

    • cred ca nu ai vazut noile tramvaie Siemens… din cate stiu sunt unele din cele mai performante din tara si au costat in jur de 2.7 mil Euro/bucata. Sunt pe sine din primavara/vara 2008.

  2. am auzit ca s-au achizitionat si ceva modele noi, dar eu anul trecut in iulie am prins unul dintre cele vechi si arata de parca a fost bombardat.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

