Veritasaga

O trupa care prin piesele, de cele mai multe ori triste, ma pune cu picioarele pe pamant de fiecare data cand sunt abatut si, mai ales,  imi aduce aminte de o persoana draga care m-a obligat sa ascult genul asta de muzica. Da, am fost obligat sa ascult in prima faza, insa nu dupa mult timp am ajuns sa imi placa la nebunie muzica lor.

Multa lume nu intelege genul asta de muzica. Sunt multi care nu inteleg nici versurile lui Bitza, ma astept cu atat mai putin sa inteleaga versurile/muzica celor de la Veritasaga.

  1. cei de la Veritasaga au cele mai reusite versuri insa toate melodiile lor sunt mult prea triste, in schimb cei de la Parazitii sau Bitza au versuri bune, realiste insa mai combina melodiile triste cu unele haioase. Parerea mea ca prin muzica (mai ales acest gen) e bine sa deschizii ochii unora insa la fel de vital este sa-i si inveselesti.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

