Probleme dentare

De ceva vreme, aprox 2 luni, am inceput sa merg frecvent la dentist. Am tot incercat sa aman momentul, din cauza unei sentiment de frica care acum mi se pare cea mai mare porcarie pe care am putut-o face. Frica a fost dobandita din cauza unor intamplari neplacute cu asa-zisi medici, mai mult erau macelari. Problemele s-au agravat treptat.

Pe scaunul dentistului nu a existat pic de durere, mai mult era vorba de disconfort si am avut parte de extractii, suruburi de titan, plombe, tot tacamul… si pana in decembrie voi mai avea ceva de indurat, dinti de portelan.

Insa, si dupa ce probleme incep sa se rezolve, nu pot sa trec peste faptul ca am amanat momentul in care am decis sa merg la dentist.

Nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca voi avea dinti in gura care nu sunt ai mei sau ca voi avea 2 suruburi de titan. Dar mai ales ma gandesc ca acesti dinti de portelan nu vor tine pentru todeauna si odata-si-odata  va trebui sa rezolv problema prin intermediului unui implant, daca va fi posibil.

P.S.: Piesa care canta in casti in drum spre dentist🙂

  1. pfoai doar cand ma gandesc la cum face aparatu ala vazzzz vazz :)) asta e , trebuie sa induram si astea cateodata, dintii sanatosi asigura si o sanatate buna.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

