Stirile din ziua de azi…

Cand am facut otita, acum cateva luni, am dat de un fisier pe calc cu Unguru` Bulan si otita, acum am dat de altul despre o stire veche, la fel ca filmuletul defapt. In stire e vorba de Petre Roman care plecase de acasa cu o tanara.

Unguru` Bulan reda al naibii de bine si situatia de acum, schimband doar personajele.

Situatia a ajuns si mai rau. Ma uit la stiri din sport si 3 din 5 stiri sunt despre Becali care a renuntat la Rolls Royce, la Maybach sau ca merge acuma pe bicicleta. In afara stirilor sportive e si mai rau, am ajuns sa vad peste tot cele 2 blonde cu care a facut Colombeanu baita sau chelu` care e vedeta dupa ce ne-a explicat cum se da perversa de pe Targu Ocna sau cum si-a julit el antebratul.

Acuma 2 ani, pe cand faceam scoala de soferi, instructorul imi povestea in fiecare dimineata ce s-a intmplat pe OTV, desi nu ma interesa catusi de putin. Si am ramas suprins sa aflu ca statea glont in fata televizorului pana la ora 3-4 dimineata. Prima oprire era la chioscul de ziare sa isi ia Click  si/sau Cancan. La inceput radeam de el crezand ca mai prost ca el mai rar. Dar defapt cred ca eu am ramas in urma.

La iarna sper ca ne vom putea incalzi cu stirile astea…

  1. unguru bulan e din Oradea, sau care… stiu ca Fratzica e din Baia Mare. oricum ador felul cum se vorbeste pe la voi, de fiecare data cand vin la Beius parca ma molipsesc cu amu😀

  2. defapt scuze, nu fratzica e din baia mare ci gushteru

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

