Peisaj de basm … NOT

Ce frumos  !!!!… ninge de vreo 2 zile, totul este de un alb imaculat, un adevarat peisaj de basm …de-a dreptu` mirific … sau NU…

Imi vine o scarba dimineata cand stiu ca trebuie sa ma trezesc sa matur in fata casei, sa curat masina, sa dezghet parbrizul… si toate astea pentru ca sa ies cu masina in traficul infernal de dimineata… Nu am multa experienta intr-ale condusului, dar ma simt “Schumacher” cand vad cati paraleli se gandesc sa iasa cu masina din casa in fiecare dimineata de frica catorva fulgi de nea.

Ma gandeam ca ziua urmatoare sa o iau pe jos. Zis si facut. A doua zi o iau frumos, la pas, spre servici. Totul e ok, chiar am avut impresia ca ajung putin mai repede, desi in mare parte dardaiam de frig. Mai aveam vreo 10 min pana sa ajung si dau de o portiune de gheata ascunsa perfect de un strat subtire de zapada. O fractiune de secunda si m-am trezit pe spate. Ma ridic repede, ma uit stanga-dreapta sa vad daca m-a vazut cineva … ehh nu erau multi, doar vreo 10 oameni carora le zambesc subtil, in acelasi timp bolborosind ceva injuraturi si curatandu-ma de zapada.

  1. daca distanta nu e mare, mersul pe jos la servici sau la cumparaturi este si sanatos si economic. nici eu nu-i suport p-aia care merg cu masina si pana la magazinu de peste drum.
    cat despre patania ta pot sa zic ca-am patit si eu la fel si nu cred ca exista persoana care sa nu fi patit treaba asta macar odata. nu e nimic rusinos, iar daca nu te-ai lovit poti sa privesti si partea haioasa a patzaniei🙂

    • Distanta nu e mare, e undeva la 2-3 Km. Nu sunt eu un izvor de sanatate, ba chiar am cateva (multe) kg in plus, dar trebuie sa recunosc ca mersul pe jos il practic de ceva vreme, cel putin pe distanta acasa – servici, insa unele situatii, in care crezi ca ajungi mai repede cu masina si ajungi, in cele din urma, sa stai ca un bou in trafic, respectiv sa intarzii, e aproape imposibil sa nu te enervezi.

      Legat de cazatura, nu a fost nimic grav, insa din instict m-am ridicat repede sa vad cine m-a vazut. Nu pot sa zic ca e vorba de rusine. Cazatura o consideram mai mult penibila, decat rusinoasa🙂 . Ceva de genul: “Ia` uite-l si p`asta ! “

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

