C-aşa-i in tenis

Am vazut o reclama cu Novak Djokovic si Maria Sharapova ce m-a dat pe spate.

Ca veni vorba despre tenis, nu am fost fan al “sportului alb” niciodata, desi in familie au fost incercari sa ma indrepte spre acest sport inca de mic. Acum nu am rabdare sa ma uit la un meci de tenis. Sau cel putin nu aveam…

Meciurile intre Novak Djokovic/Roger Federer/Rafael Nadal nu sunt incluse in ceea ce am zis mai sus. Acestea le-am urmarit cu fiecare ocazie avuta. Meciurile intre ei sunt comparabile cu intalnirile intre Barcelona si Real si intra in categoria de spectacol.

Revenind la faptul ca incet, incet, am inceput sa mai urmaresc cate un meci de tenis. La inceput le urmaream ca fiindca mai puneam cate un mic pariu pe cate un meci a caror protagonisti imi erau complet necunoscuti. Dar ajungeam sa uit de pariul pus si urmaream meciul din pura placere.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

