Despre locul de munca ( 3 ani )

Am vazut un post la Zoso despre 3 etape la locul de munca. Mi-am adus aminte ca am primit un grafic acuma ceva vreme.

Ma intrebam cam pe unde pe grafic ar trebui sa fiu … am 3 ani la locul de munca …insa inca mai astept marirea de salar … ca apoi sa zic “big deal” si sa caut ceva mai bun… se pare ca ma apropiu vertiginos de partea dreapta a graficului … cred ca e o directie buna.

Graficul nu imi apartine, dar imi vine ca o manusa.

  1. Ow crap, daca perioada asta era 3 luni? (a fost demult, acum o iau mai incet).

  2. am si eu o curiozitate, fara sa te cunosc sau sa stiu mediul in care lucrezi, cat urmeaza sa castigi dupa urmatoarea marire de salariu, sau acum?

      • bondarelu
      • June 26th, 2009

      Acuma … vreo 1200 lei + bonuri …. Dupa ce am semnat marirea: Numai D-zeu stie … cu vreo 200 Ron in plus (cred ) …`oi trai si `oi vedea …

  3. Super amuzant graficul si mai ales adevarat.

  1. June 26th, 2009
  2. June 29th, 2009

Leave a comment